Karakaşlar Group’un Sosyal Medya Yönetimi Netport’ta
Ege Bölgesi ağırlıklı olarak 9 adet alışveriş merkezinin kurulumunu ve yönetimini yapmış olmasının yanında konut projelerini de yakında hayata geçirecek olan Karakaşlar Group marka imajını güçlendirmek adına sosyal medya hesaplarındaki itibar yönetiminin doğru bir stratejiyle yönetilmesine karar verdi.
Daha önce konvansiyonel çerçevede çalıştığımız Karakaşlar Group’a 10 senedir tam ajans hizmeti vermekteyiz. Vizyonuna ve misyonuna tamamen hakim olarak konumlandırmasını ve kurumsal kimliğini de Netport olarak biz belirledik. Uzun süre birlikte çalışmanın sonucunda Karakaşlar Group’un kurum içi reklam departmanı konumlandırmasına sahibiz diyebiliriz.
Hayata geçmiş AVM projelerinin markalaşmasından açılış törenine kadar bütün iletişim süreçlerinden biz sorumluyduk ve yeni projelerde hala birlikte çalışmaya devam etmekteyiz. Bamboo ve Festiva markalarının yaratılmasını ve tanıtımlarını başarıyla gerçekleştirdik. Şu anda devam etmekte olan Bamboo Urla ve Kekliktepe Villaları projelerinin iletişim çalışmalarına da devam etmekteyiz.
Günümüzde sosyal medyanın en etkili dijital pazarlama platformlarından biri olduğunu dikkate alırsak bu mecradaki itibar ve algı yönetiminin önemini anlayabiliriz. Her markanın sosyal medyada var olmasının ve aktif bir şekilde yönetilmesi gerektiğini söylemeye gerek yok diye düşünüyoruz.
Kasım ayından itibaren hesaplarını bize emanet eden Karakaşlar Group’un sosyal medyadaki içerik üretimini ve itibar yönetimini marka değerlerine uygun bir şekilde en doğru şekilde yürüteceğiz.