Sağlık ve güzellik markası Good&Health artık aramızda
Netport olarak heyecan verici bir duyurumuz var. Eylül ayı bizim için önemli bir ay oldu. Çünkü ürün kalitesiyle ve inovatif vizyonuyla sağlık sektöründe farklılaşan Good&Health, sosyal medya yönetimi için Netport’u tercih etti.
Bu mutlu gelişme sonrası tabi ki iş başa düştü. İlk yapılması gereken şey Good&Health markası için bir strateji oluşturmaktı. Kafa kafaya verip hangi yolu izlemenin marka için en doğru yaklaşım olacağına karar verdik. Ürünler üzerinde uzun incelemeler yaptıktan ve hedef kitleyi belirledikten sonra markamızın konumlandırması hazırdı: Sağlık
Rakip analizi bize gösterdi ki, kozmetik markaları güzelliği ön plana çıkarıyor. “Sağlık her şeyden önce gelir” lafı boşuna değil. Good&Health’in mesajı, sağlıklı olduğumuz zaman güzel görünümün zaten kendiliğinden ortaya çıkacağı. Good&Health cilt bakımından diş sağlığına, şampuandan güneş kremine geniş bir ürün gamı sunuyor.
En büyük farkını ise iki kelime ile ifade edebiliriz: Ozon terapi
Ozon terapi bir tedavi yöntemi. Good&Health markasını sağlık temelli konumlandırmamızın en büyük nedeni, Ozon içerdiği için ürünlerinin koruyucu ve tedavi edici olması. Ozon’u kullanan tek marka olan Good&Health, sağlık ve güzellik açısından büyük bir değişim vadediyor.
Amacımız Good&Health markasının sağlık odaklı farkını hedef kitlemize duyurmak. Bize göre bir kere denemek yeterli. Sonrasında devamı gelecektir.