Hedef Kitle
Marka yaratmayı ve konumlandırmayı ayrı düşünemeyiz. Konumlandırma yapmadan marka yaratmak mümkün değildir. Hedef kitlenin belirlenmesiyle başlayan konumlandırma yapılandırması, ürün veya hizmetin diğerlerinden farlı olduğu noktayı tespit ederek devam eder. Kimlere ne şartlarda sunulacağına karar vermeden önce rakip analizi yapmayı da unutmamak gerekir.
Bütünleşik Pazarlama
Bütünleşik pazarlamanın tam olarak uygulanabilmesi için doğru bir konumlandırma şarttır. Netport markanın özelliklerini ve vadettiklerini mantıklı ve dikkat çeken bir çerçevede hedef kitleye ulaşabilecek platformlarda yaratıcı fikirlerle gösterir. Marka isminden slogana kadar olan bütün sürecin sorumluluğunu alır. Markayı bir bütün olarak ele alır ve istikrarlı bir şekilde yönetir.
Kurumsal Kimlik ve Müşteri Sadakati
Marka bilinirliğini yaratmak için her şeyden önce markayı doğru konumlandırmak gerekir ki potansiyel müşterilerin sempatisini kazanabilsin. Ürün veya hizmete, kurumun vizyonuna ve misyonuna uymayan bir kurumsal kimlik yaratmak markayı doğmadan öldürebilir. Netport konumlandırma sonrası bu konumlandırmayı kalıcı tutmak için gerekli iletişim çalışmalarını uygular ve müşteri sadakati kazanmayı amaçlar.
Doğru konumlandırma ile marka yaratmak için bize danışın.