Makelsan Chain’de Organik Trafik %38,56 Arttı!
Makelsan Zincir’de Organik Trafik %18,06 Arttı!
Zayıf içerikler ve güncelliğini yitirmiş içerik web sitesinde mevcuttu.
Blog ve ürün sayfalarında optimize edilmesi gereken içerikler bulunmaktaydı.
Teknik SEO optimizasyonu ihtiyacı fazlaydı.
SEO'nun sürekli değişen doğası, algoritmaların güncellenmesi ve yeni trendlerin ortaya çıkması, stratejinin sürekli revize edilmesini ve güncellenmesini gerektiriyor.
Kapsamlı bir SEO denetimi gerçekleştirildi.
Bir içerik stratejisi geliştirildi.Teknik SEO optimizasyonları yapıldı.
Periyodik olarak web sitesinin incelenmesi her ay gerçekleştirildi. Bu inceleme de (Sayfa bulunamadı, sunucu hataları, içerik kalite sorunları) göz önünde bulunduruldu.
Burada SEO stratejisine yaklaşımımız, hem içerik odaklı hem de teknik detayları içeren kapsamlı bir yaklaşımı benimsemektedir. Öncelikle, içerik odaklı adımlar arasında blog denetimi, içerik güncelleme ve yeni içerik oluşturma stratejileri bulunmaktadır.
HSTS çalışması yaparak site güvenliği arttırıldı,
Internal sayfalarda bulunan Broken URL’ler düzenlenerek daha iyi bir Internal Linking Map yapısı sağlandı.
Permanent Redirect çalışması yapıldı ve sorunlu URL grupları düzenlendi.
Domain HTTP Protocol Redirection işlemi ile yönlendirme sağlanan hatalı sayfalar giderildi.
Bu aşamada mevcutta bulunan içeriklerin aslında bir strateji güdülmeden hazırlandığını ve tüm içeriklerin günün sonunda bir değere hizmet edebileceğini farkettik.
İçeriklerde inceleme sağlandığında özellikle ürün sayfalarında yetersiz içeriklerin yer aldığı gözlemlendi. Buna bağlı olarak;
İçerik Update çalışması,
Yeni Blog ve Ürün içerikleri çalışması gerçekleştirildi.
Ardından bu içerikler Table Of Content yapısı ile daha kullanıcı odaklı hale getirildi.
Karşılaştır (Son 3/Ay)
Last 3/Ay Organic Clicks; %38,56 artış
Last 3/Ay Organic Impression; %8,04 artış
Last 3/Ay CTR (TO); %42,85 artış
Last 3/Ay Avg. Position (Ortalama Konum); %20,77 artış
Karşılaştır (Son 3/Ay)
Last 3/Ay Organic Clicks; %18,06 artış
Last 3/Ay Organic Impression; %9,53 artış
Last 3/Ay CTR (TO); %9,09 artış
Last 3/Ay Avg. Position (Ortalama Konum); %5,93 artış